Nazwa usługi: Ustalenie numeru porządkowego budynku
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne

ulica Kazimierza Bruchnalskiego 36/
32-040 Świątniki Górne
tel. 12 270 40 30
fax. 12 270 41 32

   
Wymagane dokumenty:
  • Kopia mapy, na której wyróżniono budynek będący przedmiotem wniosku
  • Wypełniony wniosek o ustalenie numeru porządkowego
   
Sposób załatwienia sprawy:
   
Opłaty:

Zawiadomienie o nadanym numerze jest bezpłatne,
17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)


Brak

   
Czas załatwienia sprawy: Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego budynku następuje nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów
   
Tryb odwoławczy: Od zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego odwołanie nie przysługuje. Ww. czynność podlega kontroli sądów administracyjnych. Skargę do sądu na taką czynność można wnieść po uprzednim wezwaniu organu na piśmie do usunięcia naruszenia prawa.
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 r. poz. 163)
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny: Ustalenie numeru porządkowego budynku
   
Formularze tradycyjne:
   
Dokumenty dodatkowe: