Nazwa usługi: Nadanie numeru porządkowego budynku
   
Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne

ulica Kazimierza Bruchnalskiego 36/
32-040 Świątniki Górne
tel. 12 270 40 30
fax. 12 270 41 32

   
Wymagane dokumenty:
  • Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego
   
Sposób załatwienia sprawy: Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego.
   
Opłaty:

17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego nadanie numeru porządkowego
17 zł – opłata skarbowa (wyłącznie w wypadku złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenia pełnomocnictwa)

Opłata skarbowa (17.00 zł.)
Musisz się zalogować aby dokonać płatności on-line

   
Czas załatwienia sprawy: Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku.
   
Tryb odwoławczy: Od postanowienia odmawiającego wydania zaświadczenia o numerze porządkowym przysługuje skarga do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od doręczenia postanowienia
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 r. poz. 163 z późn. zm.)
   
Inne informacje:
   
Formularz elektroniczny:
   
Formularze tradycyjne:
   
Dokumenty dodatkowe: